E la modă să cumperi verighete din platină?

Finalul de an e aproape și asta înseamnă că cei mai îndrăgostiți dintre noi, aceia care sunt siguri de sentimentele pe care le poartă pentru persoana iubită, sunt în căutarea bijuteriei care le va schimba viața. Pe lângă multitudinea de modele clasice, ori unice, tot mai mulți români se întreabă dacă verighete din platină sunt potrivite pentru un astfel de moment.

Pentru a avea un răspuns cât mai corect la această întrebare am apelat la specialiștii de la Valmand, unul dintre puținii producători de bijuterii din aur și platină din România, un brand recunoscut deja în țară și internațional.

„Știm cu toții cât este de dificil să găsești Acel Inel, bijuteria care să reflecte atât sentimentele cât și personalitatea persoanei la care va ajunge cu atâtea emoții. Dar în ciuda acestor provocări, mai degrabă de ordin romantic, suntem într-un moment pozitiv al istoriei, tot mai mulți cumpărători de bijuterii fiind documentați și încrezători în alegerile pe care le fac”, a declarat unul dintre bijutierii cu experiență ai companiei Valmand.

„În 2022 sunt deja îndeajuns de multe informații peste tot astfel încât un cumpărător să știe ce tip de bijuterie este potrivită. Nici nu mai menționez aspectul calității, clientul fiind cu mult mai educat și pregătit în fața unei bijuterii care valorează chiar și câteva zeci de mii de euro. Aspectul calitativ fiind acoperit, cel puțin în cazul produselor Valmand, singurul lucru asupra cărora se mai apleacă îndrăgostiții ține de design, alegerea metalului – aur sau platină, și alegerea diamantului ori a pietrei prețioase. Și da, indubitabil, smaraldul este mai mult decât potrivit pentru un astfel de moment, mai ales dacă se potrivește ca stil persoanei căreia îi este destinat momentul”, a mai declarat acesta.

În ultimele 12 luni piața a cunoscut o impresionantă creștere a segmentului de verighete din platină, diamantele și pietrele prețioase fiind nelipsite în diverse forme și dimensiuni. Specialiștii consideră că este un semn de maturizare a pieței și o înțelegere a faptului că bijuteria este o investiție, nu doar un cadou, o surpriză.