In Romania ultimilor ani, din ce in ce mai multe companii au ajuns sa investeasca in mediul online, cu scopul de a-si creste vizibilitatea si de a vinde cat mai multe produse sau servicii. Prin urmare, au ajuns la mare cautare serviciile care tin de marketingul online, precum cele de optimizare SEO. Cum se integreaza aceste servicii, ce presupun si cum poate afecta procesul de optimizare SEO vizibilitatea unui website? Iata ce trebuie sa stii de la o agentie cu experienta in domeniu, www.iagency.ro!
Pentru inceput, este important sa retii ca serviciile SEO au evoluat mult in ultimul timp, ingloband astazi atat elemente tehnice, cat si elemente de marketing. Cu aceste doua instrumente la indemana, orice afacere poate gasi succesul in mediul online!
Care este importanta optimizarii SEO in prezent?
Printre factorii cei mai importanti care masoara succesul unui magazin online este numarul de utilizatori care iti acceseaza site-ul. Acesti potentiali clienti pot ajunge pe un website in mai multe moduri, cum ar fi click-ul pe reclamele platite, introducerea directa a linkului in pagina de adrese (sau click-ul pe un link primit prin e-mail sau printr-un mesaj) sau cautarea unui anumit termen cheie, care conduce catre respectivul website.
In timp ce primul mod tine de PPC (pay-per-click), un serviciu oferit de Google Ads, ultimele doua moduri, reprezentand traficul direct si, respectiv, traficul organic, fac subiectul unei optimizari SEO de calitate.
Cine poate profita de pe urma optimizarii SEO?
Fie ca este vorba de un magazin online, de o promotie pentru un produs, de prezentare a unui serviciu sau de o campanie masiva de e-commerce, precum cele din perioada Craciunului, cu ajutorul unei optimizari SEO bine puse la punct, produsele si serviciile vor capata mai multa vizibilitate.
In plus, optimizarea SEO este si un instrument deosebit de folositor in delimitarea fata de afacerile concurente. Cu toate acestea, va trebui sa te asiguri ca informatia prezentata pe website este reala si de calitate.
Care sunt beneficiile pentru afacerea ta?
- Poti investi constant in viitorul afacerii tale – optimizarea SEO este un proces continuu, iar daca este facuta ca la carte, vei ajunge in topul cautarilor Google. Cu toate acestea, daca te opresti din aceasta activitate, competitia te poate devansa!
- Va creste increderea si credibilitatea consumatorilor – ocuparea unor pozitii de top in Google atrage cu sine si cresterea increderii in serviciile si produsele comercializate. Ia in calcul si sistemul de review-uri, care capata o importanta din ce in ce mai mare si este un ingredient cheie al optimizarii SEO!
- Brandul tau va deveni mai vizibil – chiar si companiile uriase de astazi, precum Apple sau Nestlé au pornit de la o simpla afacere. In timp, un proces de optimizare SEO ca la carte iti va creste vizibilitatea in Google si te va ajuta sa devii un brand respectabil!
- Vei avea parte de mai mult trafic organic – scopul general al serviciilor SEO este atragerea cator mai multi potentiali clienti pe site-ul tau! Astfel, daca dispui de continut de calitate, bine optimizat, precum si de o strategie off-page, vei putea creste cifra afacerii tale!
- O experienta mai placuta a utilizatorilor – de la viteza de incarcare a site-ului pana la gasirea unui produs de nisa pe un site, toate aceste elemente contribuie la ceea ce numim “user experience”. Ia in calcul si elementele de UX si UI si integreaza-le astfel incat potentialii clienti sa aiba parte de cea mai buna experienta pe site-ul tau!